דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל דרך הפצת תוכן 

מאת    [ 17/07/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 1996 פעמים ]

קידום בגוגל דרך הפצת תוכן. כדי לעשות קידום בגוגל בצורה יעילה וכדי שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים, אנחנו חייבים להשיג כמה שיותר קישורים נכנסים מאתרים בעלי תוכן דומה, זוהי אחת הפעולות החשובות ביותר שצריך לעשות כדי לבצע קידום בגוגל. אבל מהי הדרך היעילה ביותר להשגת קישורים נכנסים או המילים אחרות איך עושים קידום בגוגל בצורה אבסולוטית? מהי הדרך היעילה ביותר לעשות קידום בגוגל? אחת הדרכים שאני אוהב באופן אישי היא הפצת מאמרים. הפצת מאמרים תורמת בצורה מדהימה לקידום בגוגל בצורה הטכנית שלו וגם מביאה קליקים של גולשים המגיעים דרך המאמר. בואו נדבר על איך עושים הפצת תוכן יעילה.


קידום בגוגל דרך הפצת תוכן:

 
ברשת האינטרנט עולים אתרי תוכן חדשים מדי יום, ואתרים אלה צמאים לתוכן חדש ועדכני בתחומם. במקביל, ישנם בעלי אתרים רבים אשר להם יכולת כתיבת תכנים איכותיים והם מעוניינים באפיקים חדשים ויעילים לשיווק וקידום בגוגל של אתרי האינטרנט.  כאשר מתבצעת פעילות הפצת תוכן, מציג כותב המאמר את התוכן שלו באתרו, ומציין כי ניתן להעתיק את התוכן בחופשיות, בתנאי שהמאמר מועתק בשלמותו, כולל המידע על הכותב והקישורים לאתר המקור הנמצאים בסוף המאמר. כאשר אתר תוכן משתמש בתכנים אלה, כל מאמר הנמצא בשימוש יוצר למעשה את הסוג האיכותי ביותר של ההצבעה שהינה הצבעה מאתר העוסק בתחום תוכן קרוב. לא רק שאנשים יקרא את התוכן שלכם אלא גם במובן הטכני ביותר של קידום בגוגל, אתם תזכו לקישורים נכנסים סופר איכותיים, כאלה המגיעים מאתרים בתחום שהוא זהה לשלכם. אין דבר שהוא מועיל יותר לביצוע קידום בגוגל.

איך ניתן להפיץ את המאמרים שלכם ולתרום לקידום בגוגל:


בדרך כלל כאשר מדברים על קידום בגוגל דרך הפצת מאמרים, מדברים על אתרי מאמרים. ישנם המוני אתרי מאמרים כאלו. רשתות להפצת תוכן הנם ארכיוני מאמרים חינם אשר נבנו על מנת לשרת מטרה זו של הפצת תוכן חינם, תוך התבססות על כספי מפרסמים כמודל רווח ברוב המקרים. רשתות אלה מכילות בדרך כלל אוספים של אלפי פריטי מידע ואף יותר, המתעדכנים מספר פעמים ביום ומרכזים אליהם תנועה גדולה של וובמסטרים ומנהלי אתרים כמו גם קוראים מן השורה המתעניינים בתוכן המאמרים.
בכדי לזכות לחשיפה הגדולה ביותר, מפיצים בדרך כלל כותבי המאמרים את התוכן שלהם בכמה מנועי הפצת מאמרים, וזאת בתקווה שמאמריהם יועתקו פעמים רבות ככל האפשר.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב